Όνομα και Επώνυμο Υποψ. ΔιδάκτοραΒαρδακώστα Ειρήνη
Μέλη 3-μελούς επιτροπήςΔημήτριος Νικολόπουλος

Γεώργιος Πρινιωτάκης

Μιχαήλ Παπουτσιδάκης
Ημερομηνία έναρξης / Αρ. Πρωτοκόλλου 29/09/2020

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων και τους νέους ρόλους της, και συνεχίζεται με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και πως αυτή επιτυγχάνεται σε ένα Ανώτατο Ίδρυμα. Ολοκληρώνεται με τη Συστημική Θεωρία και τα εργαλεία της, με τη βοήθεια των οποίων εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για το όραμα και τη στρατηγική με τη μέθοδο Balanced Scorecard, για τα δυνατά και αδύνατα σημεία, τις ευκαιρίες και τις απειλές με τη βοήθεια της Ανάλυσης S.W.O.T και του προσανατολισμού ενός Ανώτατου Ιδρύματος με τη Διαχείριση Πολικότητας (Polarity Management). Η εφαρμογή των εργαλείων της Συστημικής Θεωρίας, προσεγγίζεται μέσω μιας πραγματικής μελέτης περίπτωσης, αυτής του ΠαΔα Τεχνολογικού Τομέα

Αποτελέσματα

  1. Εμπλουτισμός/επέκταση έρευνας βιβλιογραφικών πηγών, σε μεγάλο φάσμα του ερευνητικού αντικειμένου της Διδακτορικής Διατριβής, ώστε να εντοπιστούν και να αναλυθούν οι συγγενείς θεματικά έρευνες, με στόχο τη βέλτιστη διασύνδεση και σύγκριση του μεθοδολογικού πλαισίου τους.
  2. Συγγραφή σημαντικού μέρους τόσο του θεωρητικού πλαισίου, όσο και τους γενικότερης δομής της Διδακτορικής Διατριβής της τάξεως των 200 σελίδων, συμπεριλαμβανομένης και της σχετικής βιβλιογραφίας, το οποίο ενδεικτικά περιλαμβάνει:
    • Ανάλυση των προκλήσεων στην Ανώτατη Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα στις οποίες περιλαμβάνονται κυρίως, το μεταβαλλόμενο νομοθετικό πλαίσιο, η μειούμενη κρατική χρηματοδότηση, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη και η ύπαρξη της νέας ή επόμενης γενιάς φοιτητών.
    • Πλαισίωση της συν-δημιουργίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσα από τον προσδιορισμό της έννοιας, τις θεωρίες που την υποστηρίζουν, τη συν-δημιουργία μάθησης και διδασκαλίας την αντίστοιχη τυπολογία καθώς και τη δέσμευση των φοιτητών στην ακαδημαϊκή εμπειρία .
    • Περιγραφή των βασικών παραμέτρων της συν-δημιουργίας στη μάθηση και τη διδασκαλία, όπως τα οφέλη, οι προκλήσεις, οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική υλοποίηση της, οι δυσκολίες για τα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού καθώς και οι τρόποι επίλυσής τους.
    • Περιγραφή της έννοιας τους σχεδιαστικής σκέψης μέσα από το μοντέλο «Double Diamond» καθώς και εκπαιδευτικά εργαλεία υποβοήθησης της διαδικασίας σχεδιασμού.
    • Αναλυτική περιγραφή και μελέτη των περιπτώσεων συν-δημιουργίας.
  3. Στατιστική Ανάλυση των αποτελεσμάτων του 1ου και 2ου ερωτηματολογίου (περίπου 120 σελίδες) μέσω της γλώσσας προγραμματισμού R και του λογισμικού SPSS.
  4. Δημοσίευση άρθρου στο επιστημονικό περιοδικό European Journal of Educational Research με τίτλο “Multivariate Analysis of Co-creation Activities in University Education” (επισυνάπτεται συνημμένο της παρούσας έκθεσης).
  5. Προετοιμασία για την υποβολή προς δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό του άρθρου με τίτλο “Implementation of Design Thinking as a Co-Creation Methodology in Higher Education. A Perspective on the Development of Teamwork and Skill Cultivation”.